.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبریک نماینده بابل بمناسبت توافق هسته ای

شمال نیوز: حسین نیازآذری نماینده مردم شریف بابل در جلسه علنی امروز (یکشنبه سوم آذرماه) مجلس شورای اسلامی پیروزی و توافق هسته ای را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید، و مردم انقلابی تبریک گفت.

نیازآذری پیروزی و توافق هسته ای را دست آورد عظیم ملت مقاوم ایران اسلامی و همت مجدانه دستگاه دیپلماسی کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام خواند و حمایت خویش را از روند مذاکرات و توافق هسته ای اعلام داشت.

عضو بابلی خانه ملت با اشاره به آثار مثبت و ارزشمند مذاکرات ژنو 3 و به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ایران توسط جامعه جهانی، ابراز امیدواری کرد گام های اعتمادساز ایران همراه با برنامه غنی سازی منجر به توسعه و تقویت فعالیت های علمی، صنعتی و اقتصادی گردد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان ساخت موضع عزت مندانه و نرمش قهرمانانه دستگاه دیپلماسی کشور همراه با مقاومت و ایستادگی مردم موجب دستیابی به فرصت های اعتمادساز در عرصه ی بین المللی گردیده است. 

عضو کمیسیون "کشاورزی، آب و منابع طبیعی" برداشتن تحریم ها و توقف تحریم های بیشتر را از اقدامات ارزنده دولت طی 100 روز فعالیت برشمرد و خاطرنشان ساخت به نمایندگی از مردم شریف بابل حامی فعالیت ها و برنامه های کلان دولت تدبیر و امید خواهد بود.  /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آذر 1392
همشهریای گرامی بابل ! بنظر شما این آقا غیر از این حرکات نمایشی ، کار دیگه ای هم بلده ؟!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.